Entuziaste planuri de vacanta

Sa fim realisti: ce ne ocupa la momentul acesta din semestru gandurile mai mult decat venirea vacantei?

Mea culpa, insa trebuie sa recunosc ca am o afinitate nesanatoasa pentru noptile albe, sculatul tarziu, plimbatul prin oras sau prin frumoase plaiuri mioritice.

Asadar, mi-am facut o scurta schita cu ce as vrea sa fac aceasta vara. Am fost mai ingaduitoare cu mine fata de anul trecut poate pentru ca imi cunosc mai bine limitele si dispozitiile.

  1. Sa vad locuri noi

    Daca ar fi dupa mine, mi-as lua usa in spate ca Pacala si as lua la pas unde as vedea cu ochii. De aceea, acest punct sunt sigura ca il voi indeplini cum laude. Cu atat mai mult cu cat, cu putin noroc, voi gasi un job de vara care sa aiba in descrierea sa aceasta activitate (fingers crossed)

  2. Sa citesc/ sa scriu

    Am fost de cand ma stiu un soarece de biblioteca, care prefera sa isi afunde nasul intr-o carte intr-o dupa-amiaza caniculara de vara oricarei alte activitati. Deci, nu voi avea nicio problema nici cu acest punct.

  3. Sa gasesc o facultate, sau cel putin un domeniu pe care sa ma axez

    Nici nu vreau sa ma gandesc prin cate lupte cu mine insami voi trece ca sa ma hotarasc in final ce o sa fac pe viitor. Va fi greu, dar e necesar.

  4. Sa ma relaxez si sa ma bucur de compania prietenilor

    Trebuie sa recunosc ca atunci cand ma refer la prieteni, nu ma refer doar la fiinte umane, ci includ in sfera cuvnatului si cei doi caini ai mei, Cleo si Liuba (pe cea din urma, care are doar patru luni, imi revine sarcina sa o educ si sa o dresez).

 

Cam astea sunt, in mare, planurile mai mari pentru acesta vacanta, evident, pe langa teme si alte datorii legate de scoala. Sunt curioasa care va fi scorul la toamna.

 

Pe data viitoare,

Leave a comment