Despre Turnurile din Hanoi si alte legende matematice

Cum am mentionat in articolul anterior, vreau sa scriu cateva randuri despre teza la informatica din semestrul al II-lea, care, ca si anul trecut, a fost mai putin obisnuita.

Mai exact, a trebuit sa programam un joc si sa-l prezentam. Conceptul de baza al jocului, Turnurile din Hanoi. (uite un link daca vreti sa cititi ceva despre aceasta povestioara, care dupa parerea mea, arata ca oamenii ce au trait cu mii de ani inaintea noastra, si care nu dispuneau de mijloacele noastre, intelegeau ca 2^64 e nu numar destul de mare incat sa fie optimisti cu privire la timpul pe care il mai are Universul nostru pana a deveni un cimitir de stele: Turnurile din Hanoi)

Coechipiera mea a fost Daria, care, ca sa fiu sincera, a fost creierul din spatele partii mai tehnice, mie revenindu-mi sarcinile de promovare si prezentare a jocului. (Nu da dependenta, ce-i drept, ca faimosul Candy Crush, insa e interesant.)

Untitled

* va rog sa nu bagati in seama reminder-ul ca nu mai am licenta la windows

 

Joia asta, adica peste doua zile urmeaza sa il prezentam,marcand oficial finalul tezelor, insa si a anului scolar, caci saptamana viitoare, adica cea care urmeaza, ne vom bucura de un program mai lejer.

Pe data viitoare,

 

Leave a comment