Un comentariu nu prea stilistic asupra clasei a X-a

In primul rand, as vrea sa urez un La multi ani cu intarziere tuturor copiilor si celor care inca se simt copii.

Iar acum, spre adevarata menire a acestui articol. Un sumar al clasei a X-a, care, dupa parerea mea, a trecut incredibil de repede.

In vacanta mare, n-am avut niciun proiect mai special, ci mai mult niste goals pe care mi le-am impus singura (sa citesc, sa ma plimb, sa scriu cate ceva, sa nu uit sa programez- spre rusinea mea, nu am reusit sa-l duc la indeplinire, si, spre urmare, in toamna am avut ceva probleme cu reactualizarea informatiilor.)

Sa o luam cronologic: inceputul clasei a X-a. Trebuie sa fiu sincera si sa recunosc ca, daca in ceilalti ani eram cat de cat bucuroasa ca incepe scoala, de data aceasta am fost complet distrusa. Pe cat e de antrenant, regimul de teme, invatat, programat (eventual) si de nesomn sau somn printre picaturi, pe atat e de epuizant.

Din activitatile semestrului I, amintesc doar cateva care imi vin in minte: am mers la opera (unde a fost minunat), am avut saptamana altfel si am dat teze. (*__*)

In semestrul al II-lea (care a trecut ca gandul si ca vantul, poate pentru nenumaratele vacante si zile libere de care tot am avut parte – si nu ma plang deloc!!), am avut Spring Day (unde am facut-o pe-a vikingii), alte teze (despre cea la informatica voi vorbi mai pe larg intr-un alt articol), si inca alte activitati care poate nu m-au marcat atat de tare incat sa-mi amintesc acum de ele.

Mai sunt mai putin de doua saptamani pana la bine meritata vacanta (pana la care am numarat zilele incepand cu luna martie). Dar despre cateva dintre planurile mele voi vorbi intr-un alt articol.

 

In concluzie, sunt trista ca se termina clasa a X-a, si o data cu ea, jumatate de liceu (the time of our lives, cum se zice). Sunt constienta ca de acum incepe greul, insa presupun ca acesta este cursul firesc al lucrurilor si ca nimeni nu scapa de inevitabila trecere a timpului.

Pe data viitoare.

 

Leave a comment